Feels like vintage





My Wednesday morning photo-shoot at Vilnius old town with Marta. Big thanks for her !

Mano tečiadienio ryto fotosesija Vilniaus senamiestyje su Marta. Didelis ačiū jai !







LOOK:

Bag - David Jones
Coat - H&M
Dress - second hand

Lin.Self.Portrait: Feels like vintage

2013 m. kovo 29 d., penktadienis

Feels like vintage





My Wednesday morning photo-shoot at Vilnius old town with Marta. Big thanks for her !

Mano tečiadienio ryto fotosesija Vilniaus senamiestyje su Marta. Didelis ačiū jai !







LOOK:

Bag - David Jones
Coat - H&M
Dress - second hand

18 Komentarai (-ų):

Ties 2013 m. kovo 29 d. 02:57 , Blogger ohsoboheme rašė...

antra nuotrauka fantastiška! tokia tu dailutė:>

 
Ties 2013 m. kovo 29 d. 03:42 , Blogger Auste rašė...

Beprotiskai grazu! Suuuuper viskas :* tikra grazuole!

 
Ties 2013 m. kovo 29 d. 03:55 , Blogger Austė rašė...

Nuostabios nuotraukos :)

 
Ties 2013 m. kovo 29 d. 06:34 , Blogger Rasa rašė...

Tiesiog verčiančios prarasti amą nuotraukos ;) gaila, kad suknutės niekur kitur aiškiau nepasimato ;)

 
Ties 2013 m. kovo 29 d. 06:38 , Blogger Monika rašė...

Labai grazu!!!! :)

 
Ties 2013 m. kovo 29 d. 06:40 , Blogger Sandra rašė...

Nuostabaus grazumo fotkes :)

 
Ties 2013 m. kovo 29 d. 09:19 , Blogger g rašė...

Kaip nerealiai atrodai!

 
Ties 2013 m. kovo 30 d. 09:40 , Blogger Inga Žuolytė rašė...

gražu. :)

 
Ties 2013 m. kovo 30 d. 10:31 , Blogger  Jeanny rašė...

Hi,
you look great!
would you like to follow each other?
let me know, my blog is Jeanny :)

 
Ties 2013 m. kovo 30 d. 23:55 , Blogger Satin Diaries(SD) rašė...

Gorgeous pictures dear. I fell in love with the first 2 pictures, looks like it has been taken out of a magazine. You are so beautiful.

I would really like us to be friends and be in touch over our blogs. So please let me know if you would like us to follow each other via GFC and bloglovin. If so you will find all my details on my blog and do let me know. I would be more than happy to follow you back.

Much love
lhaki
www.satin-diaries.com

 
Ties 2013 m. kovo 31 d. 13:04 , Blogger Unknown rašė...

Hey sweety! Thanks for stopping by and I appreciate it! And sure following you via GFC! We can fan on LB too! Let me know, I always follow back! (: Stop by me soon! xx

With love ❤
http://fashionholicsparkle.blogspot.com

 
Ties 2013 m. balandžio 1 d. 02:21 , Blogger Unknown rašė...

ohh kaip malonu girdet, merginos :) Aciu nuostabiai fotografei :))

 
Ties 2013 m. balandžio 1 d. 02:21 , Blogger Unknown rašė...

Dekoju :) ateity dar ja parodysiu, viena mano mylimiausiu :)

 
Ties 2013 m. balandžio 1 d. 02:22 , Blogger Unknown rašė...

Thank u ;) I promise to check yoru blog ;) best wishes

 
Ties 2013 m. balandžio 1 d. 02:23 , Blogger Unknown rašė...

Very nice to hear that u like ;)) I was amazed about the result too actually :) I am visiting your blog quite offten and I will not stop, I like it ;)

kiss

 
Ties 2013 m. balandžio 1 d. 02:24 , Blogger Unknown rašė...

Deal, girl ;)) kiss

 
Ties 2013 m. balandžio 2 d. 04:51 , Blogger u-ka rašė...

Labai gražu! ;))

 
Ties 2013 m. balandžio 3 d. 18:40 , Blogger : Green Chic Life : rašė...

Great photoshoot! I love the first few... they are so ethereal! I came across your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit me at : the daily savant : and (if you like) follow with GFC and Blog Lovin'!

: signe
thedailysavant.blogspot.com

 

Rašyti komentarą

Užsisakykite Rašyti komentarus [Atom]

<< Pradinis puslapis