Lapkričio 19 d. popietę Rygos latvių draugijos
rūmuose tvyrojo itin stilinga ir kūrybinė atmosfera – čia į naujausios L'Oréal Professionnel 2014–2015 m.
rudens ir žiemos IT LOOKS kolekcijos pristatymą susirinko daugiau nei 500
kirpėjų, grožio priežiūros pramonės profesionalų, žiniasklaidos atstovų ir
mados interesantų iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos.
Naujosios kolekcijos įkvėpimo šaltinis ir
pagrindinis teminis motyvas – menas. Anot L'Oréal
Professionnel Baltijos šalių
mokymų vadovės Dianos Isajevos, į kiekvieną kirpėją reikia žiūrėti kaip į
menininką, o į klientės įvaizdį – kaip į meno kūrinį. Toks požiūris leidžia
suvokti savo kūrybinę laisvę ir paryškinti kiekvienos moters ypatingumą.
IT LOOKS pristatymo šou svečiai buvo paprašyti
atvykti prieš oficialios dalies pradžią – kiekvieno laukė ypatingos staigmenos:
nuo šampano ir užkandžių iki linksmų mimų, su kuriais kartu buvo kuriamas
didysis renginio paveikslas, per antrą šou dalį virtęs išraiškinga nuotraukų
siena. Didelio publikos susižavėjimo sulaukė ir fotografo Nilo Vilnio apverstas
L'Oréal Professionnel fotografavimosi
kampelis, kuriame gimė žaviausios renginio nuotraukos.
Naujosios kolekcijos pristatymo šou prasidėjo
aktualiausių mados tendencijų apžvalga, po kurios pristatytos naujosios L'Oréal Professionnel šukuosenos ir
technikos būdai. Renginyje svečiai galėjo mėgautis prabangiu mados pristatymu,
naujausias savo kolekcijas pristatė Latvijos mados dizainerė Zanė Prokofjeva,
Laima Ūdrė, Santa Matulė ir Lienė Bitė. Baltijos šalyse žinoma stilistė ir
įvaizdžio konsultantė Žana Dubska surengė specialų autoriaus seminarą IT LOOKS kūrimo ir pardavimo menas, per kurį pasidalijo profesinėmis
paslaptimis ir praktiniais šiuolaikinių, originalių įvaizdžių kūrimo ir darbo
su klientais patarimais.
Renginį užbaigė puikus
kirpėjų meno šou – svečiai galėjo stebėti tarptautinės L'Oréal Professionnel ambasadorės, Prancūzijos kirpėjos-stilistės
Leticijos Genaū (Laetitia Guenaou) pasirodymą. Žymi pasaulio kirpėja ir
dėstytoja grožio priežiūros pramonėje dirba jau 25 metus. Per savo karjerą ji
bendradarbiavo su žymiais kino režisieriais, meno ir mados fotografais,
muzikantais, televizijos žvaigždėmis ir garsiais mados prekių ženklais, tokiais
kaip Armani, Yves Saint Laurent ir Paco
Rabanne. Leticijos Genaū sėkmės ir populiarumo paslaptis – neįtikėtinas
originalumas, aistra ir tobulai nušlifuota technika, kurią ji įtikinamai
pristatė ir ant scenos Rygoje.
Išsamesnis fotoreportažas iš renginio:
facebook.com/lorealprofessionnel
Info: L’Oreal Baltic
žymės: 2014, 2015, hair, hairstyle, Loreal